Saturday, March 17, 2007

成績表

玩開個隻街機 Game,
最近引進左幾組新機,
不過就未有全國對戰。
多左批新手玩,
自然好應該有 d 老手指導下佢地,
今日我就去左荃灣一個新手會。
不過好失敗地,
我三戰三敗。

By the way,
我覺得今日唔算係成功,
浪費左班老手。
因為班新手得個睇字,
又唔問問題,
我覺得冇乜意思。





去荃灣之前,
過左灣仔。
每年既十二月,
係考日能試既日子;
翌年既三月,
就係拿成績表既日子。
上到去,
拿左個公文袋,
乘電梯既時候打開黎睇,
好似冇及格證書,
得張出席證書。

個心沉一沉,
一路行返地鐵站,
一路拿張分紙出黎睇。
滿分係 400 分,
我的得分係 246 分。
日能試三級既及格分數係 60%,
計一計又好似及格 Wor,
望清楚張「出席證書」,
原來真係「及格證書」。

不過咁既分數,
有 d 唔開心。
3 Parts,
生字同 Listening 都係唔及格,
係靠文法追返 d 分。
雖則個兩 Part 唔夠 60%,
都都成 5x%,
好似唔係相差好多。
但睇返深淺程度,
我覺得今年係比 Past Paper 淺。

要考二級試,
又或者話日文要再進步,
我想仲要花多 d 功夫打穩根機……
(講係年年咁講,做就……)

No comments: