Friday, March 30, 2007

我可以忙嗎?

記得剛開始既時候,
(其實應為未開始)
有人問我會唔會介意佢好忙,
現家忙,
將來畢業仲忙。

估唔到現在風水輪流轉,
比較忙既似乎是我。
其實比起當年讀大學,
又或者讀 Master 既時候,
現在都唔算太忙。

我現在都係返十至四之嘛,
十點返工(通常都十點半先到公司),
四點放工(第二朝 Wor)。
返到屋企沖埋涼食 d 野,
都仲有四個鐘小睡片刻。

當年 FYP,
我應該係六點幾七點坐小巴返屋企,
兩點起身再返學。

但現家公司返屋企只要十數分鐘(的士),
以為中大返屋企都起碼半個鐘(忘命飛 Van),
可想而知,
現係幾咁幸福!
(有點自我安慰……)

又或者時機既問題,
呢一刻既我,
冇其他拍緊拖,
又或者已經成家立室的人咁多顧慮,
可以全力搏殺。
(當然,搏殺完之後有咩得著係後話……)

冇得成日見面、
有時差;
呢 D 其他人眼中既唔好處,
正正變成現在可以晚晚 OT 到四點而未收到怨言既原因。

其實應該到我問返你一句喇:
「你介意我咁忙嗎?」

No comments: