Monday, March 26, 2007

台灣交流戰

有時打機真係冇分國界,
早排有日本高手過黎香港。
今個 Weekend,
亦有兩個來自台灣的朋友到來。
呢幾日都有 d 交流戰,
不過佢地都係睇同拍片多,
落場好少。

昨日終於見到佢落場,
小弟有幸和佢打了一鋪,
結果輸了。
雖然睇得出,
佢地既技術仲未係好成熟。
不過跟據過往經驗,
台灣人進步得好快,
假以時日,
必定趕過我地。

講返少少有趣野,
話說來賓是台灣人,
我地自然用普通話同佢對答。
不過我地大部份人都係半桶水,
講 d 港式普通話。

其中有一個,
講得比較好既,
佢解釋話因為佢公事上要用到,
所以成日講。

咁我地稱之為商務普通話。

而有個醫學界人士亦唔執輸,
話佢個 d 係醫學普通話,
(當然大部份係港式發音啦)

到今日,
我先知道,
原來除了以地區黎分,
好似北京腔、上海腔之外,
仲可以工作性質黎分,
醫學腔、商務腔……

No comments: