Saturday, March 31, 2007

annual dinner

今晚係 IEAA 既 Annual Dinna,
想左好耐究竟去唔去好。
記得舊年,
好似找左四五個同屆舊同學去,
今年佢又係找我找人,
不過呢排忙到人都癲,
所以將個責任過畀洛文。

點知洛文又冇找人 Wor,
正確 d 講,
係今日先打電話問人去唔去。
廿四小時通知都冇,
點去呀?

好彩我都找左艾力斯,
原本佢應承話黎,
不過早幾日已經估到佢甩底。

話說佢 Send 左個好吊詭既 Message 黎,
問我畀左錢未。
期實 Day 1 我問佢去唔去個時,
已經同佢講左 Walk-in 先畀錢。

所以佢咁問我,
一定有 d 野。
我係一個鍾意直接既人,
唔鍾意繞彎。
所以有咩就唔該真接同我講,
唔好繞圈子問問題。

我回佢亦好直接問佢係咪想唔黎,
結果佢既答案出人意表。
唔係話唔黎,
亦唔係話黎,
係繼續繞圈子……

講返個 Dinna,
當中有遊戲環節,
目的係帶起個氣氛。
可惜既係佢地準備不足,
亦都冇事前試玩過,
更加做唔到帶起氣氛,
有既只係冷場……

No comments: