Wednesday, March 14, 2007

一語成籤

今日收到過唔係咁好既消息,
令我更加唔鍾意五月二十四日。

P.S. 以下內容純粹講笑,
當事人唔駛介意(唔係講你呀梁生!)

話說五月二十四日係中三、四已經關我事,
因為係個兄弟既生日。
記得以前我地四個,
當一個生日既時候,
其愈三個會夾錢買份禮物送畀佢。
學阿力家姐話齋,
其實係我地分期付款咁買左 D 自己平時唔捨得買既野。
換個角度睇即係,
只要你係其餘三個人生日時付出一份金錢(假設係一百元咁先算),
咁你生日個日就可以得到價值三份金錢(即係三百元)既物品。
我仲記得,
第一件送畀梁生既禮物係一件公牛隊籃球衣。

不過唔知係咪人黑既問題,
(我講緊梁生)
呢日都唔係幾利我。
早幾日先同佢講話我五月二十四日出發,
佢同我講:
「真係五月二十四日?想清楚好 Wor……」

點知今日就一語成籤。
今朝一起身,
就見到有個 MSN(定 ICQ?)有個留言,
叫我覆佢電話,
話有事同我商量。

差開少少,
麻煩下次商量 D 乜,
係個留言大約講少少。
因為見到 D 咁既留言,
真係有 D 驚架……

返返轉頭,
商量 D 乜呢?
結論就係,
我五月二十四日去唔成日本,
二十五日先可以出發,
滿意啦梁生?

講返正經,
點解要延期呢?
因為某人學校有個 Meeting,
關於佢要寫既畢業論文,
如果去唔到,
就要唔知幾多個月後先有。
而 Meeting 既日期,
剛剛就係某人原定出發個日,
(我都唔知二十三定二十四喇)

Anyway,
延期一日冇所謂,
反正都係玩少一日見少一日,
正如我以前所講,
當然係學業行先啦……

No comments: