Sunday, March 04, 2007

定向同樂日

今朝一早去左藍田公園,
上午有練習賽,
下午有同樂日。
上午個練習賽,
我以 Guest 既身份跑。
條 Course 唔係好長,
不過冇乜 Route Choice。
可以的話,
我都盡量走直線同入林,
少跑路。
奈何今日個地有 d 濕滑,
我個對又係平底鞋,
食唔實個地,
結果有 d 路段都係要跑返路。
時間係大約二十五分鐘,
比目標時間慢,
不過比真係比賽個班已經快一倍……

下午係同樂日,
有唔同既定向活動,
有混合式(先玩奪分式,再玩越野式)、
有星形定向、
有接力、仲有精確定向。

攪手原本以參加既多會係童軍級別,
但結果黎既多數係幼童軍級別,
換句話說,
d 活動對佢地黎講係過深既。

我負責既係混合式,
拍檔係曾 Sir。
基本上係輪流一人講解一次,
每次曾 Sir 講解,
我都好專心偷師,
活學活用。

少少題外話,
午飯時間同 d 童軍踢波,
我地領袖隊讓佢地一個,
四個打五個。
打左兩場,
第一場 2:0,
第二場 2:1。

第一場我開齋,
一個扭五個(我都扭得過,可想而知對面水準去到邊)。
尾場又係我埋齋,
中場一開波就射,
彈中守門員腳邊入。

No comments: