Friday, May 25, 2007

2007 日本之旅 Day 1

好耐冇寫日記了,
因為一來早排忙,
二來有一段時間唔係香港,
所以都冇乜點寫日記(懶就懶啦!)

我話唔係香港,
其實去左邊呢?
就係去左日本玩左十日。

我份人通常都預剽 d 時間好趕,
今朝坐早機,
媽媽同我講,
坐七點鐘架巴士去啦。
結果,
我七點先係屋企出門口,
去到巴士站,
目送巴士離開。

終於七點半上左巴士,
當我滿以為會遲既時候,
Well,
一切都好完美。

架巴士半個鐘都唔駛就到達機場,
去到櫃位,
發現國泰有個專 For Online Check-in 既 Counter,
隊都唔駛排就攪掂,
順利地上到飛機。
打開報娛樂版一睇,
張相咁熟口面既,
睇埋內文,
某某電視劇日前去某中學舉行宣傳活動,
Well……

飛機起飛喇,
我戴定 Headphone 較定台。
數十分鐘後,
點解人地有野睇,
我冇呢?

一睇個控制器,
原來我較左去 Audio Channel……
轉返 Video 後,
點解又唔係我想睇那個台既?

機上傳來廣播,
因為 System Error,
播放既電影同書上刊登既不同。
我想睇 Blood Diamond 呀……

反正都冇左頭半個鐘,
求其選左套港產片睇。
完左之後逐個台試下,
讓我係第二個台發現 Blood Diamond,
Well……

落機過關,
開行李被人 Check,
然後坐接駁巴士個 Terminal 1,
接埋某某。
(基於安全理由,此君身份需保持神秘,雖然大家都知係邊個)

之後買埋車飛出池袋。
去到月台,
我望完地下,
1, 2, 3 .....
係呢卡喇,
搵自己個位坐低。

架車開,
第一個站係 Terminal 2。
此時,
有人問我拿車票睇,
佢話我坐左佢個位,
我抬頭望一望電子顯示版,
點解呢卡係第四卡,
唔係第八卡架?

由第四卡行到第六卡都暢通,
第六卡同第七卡之間有道門鎖左。
結果我地企左大半程,
當我地以為要企到去東京既時候,
車長查飛時發現我們,
帶我地返去我個個卡。

歷盡千辛萬苦,
終於去到酒店。
間房比想像中細,
不過細又有咩所謂呢?
夠擺行李就得啦,
都係每晚係間房睡幾個小時。

夜晚去左食餃子,
試左好多間,
好食好多好飽。

個度有 d 印仔讓人印黎紀念。
見到有幾個香港人,
好似驚印唔切咁,
九秒九既速度走黎走去,
Well……

夜晚最後一個節目,
就係去機鋪喇,
Wakaka……

No comments: