Friday, May 04, 2007

麥記又出左新野,
或者咁講,
係重新 Promo d 野,
就係麥樂雞既醬。
今次推廣既係亞洲風味醬,
有四款:
馬來沙嗲醬、
新加坡蜜糖芥末醬、
中式咕嚕醬,
和日式咖喱醬。

基於那個原因,
好自然,
我又半被迫半自願咁做左試味專員。
今次個 Task 比以往更加難。
以往我只係試完味,
然後 Report 好食、好好食定好鬼好食,
今次我仲要留 Sample。

之但係,
點樣留 Sample 呢?
每次得個一盒醬,
我冇理由食完,
然後用保鮮盒裝住剩下既醬架?

但係如果成盒醬原封不動咁留,
咁我點食 d 雞呢?

終於讓我發現左樣野,
原來現家麥樂雞餐,
係有 6 件裝餐,
同埋 9 件裝餐,
而 9 件裝餐係可以有兩盒醬。

亦即係話,
只要我食四次 9 件裝餐,
每次就只用其中一盒醬,
咁就可以儲齊四款醬。
不過兩個星期食四次麥樂雞,
真係有 d 熱氣。
仲要確保冇過期,
都有 d 難道。

No comments: