Sunday, May 13, 2007

睇教班

昨日去左教班,
或者正確 d 講,
係去左睇教班。
呢兩個星期都有班,
今日係 Level 1,
下個星期係 Level 2。
同一班學員,
但唔同人教。
今日負責教既係一班實習既 Pre-Level 1 教練,
下個星期就由我地呢批 Level 1 教練接手。
所以今日去,
主要係睇下佢地有冇 d 乜野教漏左既,
提一提場咁。

算係幾輕鬆既工作,
因為我跟既那個實習教練,
同我同期出道,
經驗豐富,
只是略嫌講得深左少少。

Anyway,
輕輕鬆鬆就一個下午,
落左山,
去大快活食左個 Tea,
之後去一去荃灣然後返屋企。

講開食野,
最近病緊,
不過我一於少理,
煎炸熱氣冷飲照食照飲。
(真係唔健康……)
不過,
中午既時候,
我想食巴辣雞腿包,
因為要等,
結果我食左照燒雞扒包;
下午茶時,
我想食炸雞批,
但係賣晒,
結果我食左油雞批。

No comments: