Wednesday, May 30, 2007

2007 日本之旅 Day 6

今日首先去淺草,
睇淺草寺,
係淺草見到有「扭旦」,
當係要扭返個做手信畀 Edmond 啦,
係淺草寺又買左個手信畀細牛,
今次買既第二個,
第一個好似係原宿買。

之後去食天婦羅。
其實今次旅行主要係食,
所有去既地方都係為左食,
景點只係兩餐之間消磨時間用。

Anyway,
食完就去台場個邊,
先去汽車展館。
係邊個牌子既車呢?
邊記得 Wor。
當中有個考反應既遊戲,
比試結果,
當然係我贏啦。
不過都係唔及格,
做唔到 F-1 賽車手。

跟住參觀電視台,
夜晚食炸豬扒飯。

先後去 Sega 個唔知咩 Center 玩。
第一個玩既個 4D 影院,
Well,好悶好無聊。

之後玩兩個遊戲,
話就話兩個一齊玩,
結果都係得一個人控制先掂。

玩完第四個遊戲,
有人要休息,
結果我自己玩第五個遊戲。

第五個遊戲係田勁,
有一百米賽跑、百一米欄同跳遠。
男同女比賽係有讓分既,
即係可能女仔唔駛跑咁快,
遊戲既角色都可以好快。

結果一百米跑第二;
百一米欄第一,
總分反超前;
跳遠包尾。
結果總分排第二。

玩完,
休息一陣(好長既一陣),
就走喇。
唔係因為打烊,
係因為身子頂唔住。
如果得,
我仲有好多 Game 想玩架……

某人話:「唔知係咪老呢,玩到想嘔」

我話:「係年紀太大,我係玩到嘔左出黎……」

真失威……

No comments: