Tuesday, May 15, 2007

今朝一早返到公司,
就收到三個電話。
三個電話都係來自同一個人,
我既老闆 B。
話說佢今朝上左廠,
想我 Send 最新版本既 Firmware 畀佢,
但係廠個 Firewall 太強大了,
將所有 .exe 尾既都 Block 晒,
Even 你 zip 左比佢,
佢個 Firewall 都 Check 到。
結果要找 Send 去第二 d Free Mail 到,
佢再 Download。

正確 d 講,
係 Send 去大陸 Engineer 既 Free Mail Account,
我老闆再 Download。

好似講左咁耐,
都未講個三個電話做乜。
個三個電話,
係我老闆打黎,
問我個 E-mail Address 係乜,
然之後佢將個 Free Mail Address send 去我 E-mail 到。

至於點解佢係電話問我 E-mail Address,
再將 Adress send 去我 E-mail 到;
而唔係直接係電話話我知個 E-mail Address 係乜,
就真係冇人知喇。

仲有一個耐人尋味既問題,
話說現家每人都有佢既直線電話。
我老闆今日個三個電話,
全部都唔係打去我直線電話,
有兩個係打去我同事再駁畀我,
有一個係打去我手提。
點解唔打去我直線,
又係冇人解得通既一個千古謎團。

話佢唔知電話號碼咩,
又唔係 Wor,
佢識得將自己個手提飛線落佢自己個直線架 Wor……

No comments: