Sunday, May 06, 2007

有口難言…

今晚約左 SOC 班食飯,
其實係有個歡送會,
我定向既恩師曾 Sir 不久就要過澳洲喇。
出席歡送會既,
大約有成二、三十人,
佔左間 Cafe 既一個大角落。
等齊人之後,
首先係食野,
Cafe 整左幾盤野食咁。

據稱,
Cafe 已經係預多左食物畀我地。
不過,
Well,
食完之後,
我絕對相信我仲可以食多兩餐。

之後玩有口難言。
細細個玩既有口難言,
係連講野都唔畀,
只可以做動作。
今次玩既有口難言,
係畀講野既,
但係就有 d Keywords 唔畀講。
例如估「青蛙」,
唔畀講「田雞」、「蛤蜊」等。

分左兩隊玩,
我個隊有孖寶係度,
贏對面成條街。
點勁法呢?
一接到張卡開始計時,
孖寶一號一望到張卡,
「嘩、嘩、嘩」咁係度叫左好耐,
跟住先畀貼示。
冇幾耐,
孖寶二號就即刻估到喇。
前後用左唔夠三十秒,
我都未 Get 到孖寶一號畀緊咩提示……

如果話佢兩個有「野」,
真係都有人信,
不過佢兩個都係男性………

No comments: