Tuesday, May 29, 2007

2007 日本之旅 Day 5

今朝起身,
又去浸左一次溫泉,
之後就 Check-out 走。

今日行程係先去玻璃之森,
睇展覽。
唔知點解,
好多叫乜乜之森既展覽館,
昨日有雕刻之森,
今日有玻璃之森,
幾日後有三鷹之森。

睇完玻璃,
High Tea 完,
將行李放係玻璃之森既 Locker,
就行去小王子博物館。

之後返玻璃之森等巴士。
等左個幾鐘先有車,
但最大問題係,
我地上錯車,
去左唔知邊度。
好彩「唔知邊度」係我地去御典場架巴士既總站,
之後睇返時間表,
原來如果我地早 d 「上錯車」,
就唔駛等咁耐。
(唔係架架巴士都經玻璃之森既)

去到御典場 Outlet,
當然瘋狂購物啦,
買畀自己既,
買畀影如既,
買畀阿包既。

之後坐返巴士走。
返到酒店都好晚,
放低野就出去食晚餐。
日本其實都幾細,
係食野既地方,
我地見到一對係御典場巴士站見過既香港人。

Anyway,
食完野,
某人去網巴做功課,
我就去機鋪打機。
打到機鋪打烊,
某人都未黎,
結果係酒店大堂邊上網邊等……

No comments: