Saturday, May 26, 2007

2007 日本之旅 Day 2

正式旅行既第一日。
我倆比較怪,
當大家旅行既時候都睡夠先去玩,
我地會五、六點就會起身出發……

今日第一個目的地係川越,
去到川越,
一路行一路覺得唔多妥,
香港出名節奏快架啦,
點解我地好似係行得最慢個兩個?

去到川越,
同行既人收獲最豐富,
買左大大量零食……

回程時,
當然順道到川越機鋪打兩鋪機啦。

下午既目的地係秋葉原,
找個 Locker 放底行裝,
之後就去左 Mos Burger 食 Lunch。
之後就行行行。
去左三間機鋪入貨,
買左兩本攻略書同大量 IC 卡。

夜晚去左月島,
食一文字燒,
好好食。
小鐵杓一啖一啖挖來吃。

點飲品既時候,
唔駛日文又唔飲酒既我(片假名好麻煩 ><),
錯點左杯雞尾酒飲,
結果表演左一幕極速面紅耳熱,
同行既人,
仲以為我飲醉了呢。

返到池袋,
有人去左 Internet Cafe 做功課,
我就留係酒店打機。
最後,
都係唔放心,
落左大堂等。

No comments: