Sunday, May 27, 2007

2007 日本之旅 Day 3

進入旅程的第三日,
今日既行程比較複雜,
因為係分道揚鑣既。

朝早去新宿,
因為明日去箱根,
所以某人就去小田急車站拿車票,
而我就去左 Sportland 呢間機鋪睇比賽。
呢段時間,
剛好係日本三國志大戰 2.1 全國大會店鋪預選期。
我就抽左今日去睇。

不過出師不利,
原來新宿既 Sportland 有兩間,
一間係本館,
另一間係中央口店。

比賽係本館攪,
但我就去左中央口店。
冇計,
個招牌實在太大,
我一出新宿車站就望到。
好彩憑我有限既日文,
都問到本館係邊。

如果同香港攪既比賽比較,
覺得香港有效率 d。
日本既係 32 人單淘汰,
香港既係 16 人隻淘汰。
計埋報到同抽籤,
香港既三小時內一定攪得完;
相反係日本,
我企左個半鐘,
都只係睇左三場對戰……

同香港既做法好唔同,
佢地係每間機鋪各自報名既,
而且報名係收埋後備,
即係 32 個正選,
然後 xx 個後備咁。

首先報到,
佢順次序叫名確定佢有到。
如果正選唔齊人,
就開始叫後備既人。

唔會話特登攪現場報名,
但我就見有人埋去問係咪仲有位。

之後第二輪叫名,
就係交錢、抽籤、同派紀念品。
香港既做法係,
報名時已收錢,
比賽完晒先派獎品。

另外抽籤有地方值得我地學習。
每個參賽者抽完之後,
工作人員 A 將 Number 寫落該參賽者的報名表上,
然後遞給工作人員 B。
工作人員 B 就可以慢慢將名炒上對戰表上。

同正式比賽,
香港係一號機對三號機,二號機對四號機;
日本則是一號機對二號機,三號對四號機。

香港係由大會安排邊個坐邊部機;
日本則係猜包剪搥決定。

香港既旁述,
係望住參賽者既 Screen 黎講,
所以有時會誤將參賽者既情報話畀對手知,
例如冇晒士氣喇,
伏兵撞伏兵(但其實係另一隻開伏);
日本既旁述,
係望住大電視講既,
可能會好 d。

因為約左人既關係,
所以睇左三場就走,
約左人係 Tokyu Hands 等,
冇約實係邊層等,
只係叫佢繼續行,
我會找到去。

到我去到,
係八層既商場行左三轉都找唔到。
最後發覺,
原來佢係商場二樓既天橋出口等我,
而我係地下入口進入商場,
所以撞唔到。

因為咁樣浪費左個幾兩個鐘,
所以唔夠時間去自由之丘……

No comments: