Saturday, May 05, 2007

日本人

昨日有人問我成日唔見影如,
影如會唔會唔認得個舅父。
今日就即刻見到影如喇,
仲同佢飲茶 Tim。
不過佢真係唔係好認得我 ><
個小妹妹愈黎愈重喇,
抱佢一陣已經好疲倦。

飲完茶,
落左紅磡,
因為今日初賽係紅磡舉行。
今日既初賽好特別,
因為有個日本人參加。

話說有個日本高手黎香港旅行,
呢幾日都有打 Online,
我星期三仲專程去紅磡拜會佢真人 Tim。
不過可惜既係我冇機會同佢對戰過,
殘念……

咁有人邀請佢今日參賽,
雖然規則寫參賽員者需持香港身份證,
但係其他十五個參賽者冇反對既情況下,
大會都讓佢參賽。

比賽結果,
日本高手未能取得冠軍,
於四強止步。

賽後,
我地大伙去了佐敦睇波,
由紅磡去佐敦,
可以坐巴士,
可以坐小巴。
有人話帶我地坐小巴,
但帶左我地去出旺角那個小巴站,
結果我地都係坐的士……

不過其實,
坐的士同坐小巴都係差唔多價錢姐。

No comments: