Friday, May 11, 2007

A 字膊

昨日除了運吉之外,
亦都認識到推卸責任既真義。
話說個 Project 都 Delay 左幾耐下,
咁第一個想卸膊既,
係對面公司既 Project Manager。
昨日問我:
「你覺得個 Project Delay,係你責任大 d 定我公司某某大 d?」

我當然耍耍太極先啦。
「兩方面都有影響既。」

「唔係 Wor,阿某某畀晒野你,我一路都以為係你做得慢咋 Wor。」

「梗係唔係啦,d 野 Keep 住係咁改,我早兩日先收到又要改 d 乜。」

「唔係定晒既咩?點解改我唔知架?」

邏輯題,
若佢唔知有改野,
全部係我問題,
點解佢第一個問題,
會問佢公司某某有責任呢?

最攪笑既係,
佢死心不熄責任不全在我,
十數分鐘後,
佢又問返第一個問題:
「你覺得個 Project Delay,係你責任大 d 定我公司某某大 d?」
當然得到既答案都係一樣既。

都未算,
開完會臨走時,
佢轉一轉再問:
「你覺得現家 Hardware 問題大 d,定 Software 問題大 d?」
(註:佢個邊某某負責 Design,即係佢已經關晒後門)

問左三個人,
包括我同埋佢公司另外兩個。
得到既答案大約相近,
都係兩邊都有問題,
但係 Software 大致 Under Control,
但 Hardware 方面比較擔心。

都問第四個人,
我老闆 B(即係今次負責 Hardware 那個),
佢斬釘截鐵咁答:
「Software……」
我差 d 笑出黎,
當個 Hardware 做到要求個 Software 幫手 Debug,
講緊既係找 Hardware 既 Bug,
當個 Software 因為要等 Hardware Ready 而 Delay,
原來問題既根源係 Software……

No comments: