Saturday, May 12, 2007

理髮

今日媽媽放假,
同左佢去飲茶,
同行既當然有影月同佢媽啦。
不過佢媽冇咁快得,
咁我就去左銀行入票先,
順手兌多十萬 Yen。
不過唔記得上總會拿埋 APOC 張津貼支票,
殘念……

離開銀行時,
收到電話,
電話既另一邊,
傳來一把好細聲好細聲既女聲,
內容係話影如剛剛訓著左,
所以要遲 D 先出到黎。
(咁應該估到係邊個打黎,同埋點解咁細聲啦?)

見仲有時間,
結果去左理髮。
上次去個間搬左,
其實都好近,
再去。

其實我好怕去剪頭髮,
因為一坐低,
就會有人埋黎問我:
「想點剪?」

我通常都唔識答,
試過有一次係大埔,
我話:「你話事啦…」
結果對方呆左一陣。

今次我都係求其講,
通常都係話短啦。
洗完頭返出黎,
個髮型師拿住本書就過黎,
指住其中一個髮型問我剪成咁好唔好。
Good!
咁先係服務家嘛。

成個理髮基本上我都好滿意,
隨了唔知點解剪剪下髮既時候,
我發覺有隻昆蟲係我身上面經過之外……

No comments: