Monday, February 28, 2005

與新成員拍照

原本應承了小師妹 PC Easter 個 Camp 幫佢地放 Points,
不過 Poon Sir 話唔好咁早放,
驚被人偷左去,
話個朝先放。
之但係個日係廿九號,
剛剛放完 Easter,
唔係紅日,
所以我都幫佢唔到喇。





久未露面的某人終於覆我 Messages 了,
不過佢覆我比唔覆我更令人擔心。
炒炒既想法真奇怪。





今晚同 Coco 影左相,
Post 上 Omuser,
佢地話佢 Cool wor,
都唔笑既。
同部相機又開始玩多 d 野,
不過都現在都仲係用 Auto White Blance,
下次試下自己 set 先。

搵地方 Upload d 相,
攪到我頭都大。
以前用開那個,
一路都係無限 Upload 次數,
只係限 File Size,
但係今次 Up 左一半就唔畀我 Up。
另外一個今個月爆左 Quota,
同埋我找唔返個 Direct Link。
結果我 Up 上 Sina,
不過 Sina 好似 Block 左 Direct Link,
結果要我出埋 d 旁門左道先出到相,
明天要找過個地方先。


















No comments: