Saturday, February 19, 2005

娛樂大亨

時間愈來愈迫切,
昨晚收到 OFC 個邊封 Invitation letter,
跟住就可以攪簽證。
中午放工返到屋企,
先知道唔記得影相,
屋企附近又冇乜地方有證件相影,
結果落左紅磡影。
順道約左袁生睇戲,
睇既係娛樂大亨 The Aviator,
馬田史高西斯執導,
里奧納度狄卡比奧主演。


原本袁生話想睇超人特攻隊(粵語版),
不過佢打黎既時候我話我睇「左」英語版,
佢錯左我話我睇英語版,
以為我唔睇粵語版,
結果就買左呢場。


套戲都幾長,
成 170 分鐘,
不過唔悶,
我都冇睇過錶咁淨。

始終都係有唔少人唔熄電話,
同埋講電話,
真係淚鬼死。
其實入場熄一熄電話好難為佢地咩?

講返套戲內容,
好多野都冇點交待,
仲 Sudden End tim。
最唔明係發生左意外之後,
醫生話佢七成皮膚燒傷,
腳骨「碎」左(唔係斷咁簡單),
但下個 Shot,
佢已經好似一個正常人咁行,
除左塊面有少少疤痕之外,
睇唔出佢係好似醫生講咁傷。

No comments: