Saturday, February 05, 2005

試跑?甩底

今日放左工要趕入元朗,
因為三月個練習賽要睇 Site,
之後會有聯誼活動。
佢地約兩點係朗屏站,
不過我自然趕唔切啦。

買左個唔好食既麥記招財包餐係巴士上食,
入到去都成三點。
開頭以為好多人,
點知原來計埋我得四個人,
其中一個負責試跑,
其他三個就 Check 下 Tape。


其實咁少人黎真係有 d 失望。
起點冇人黎,
終點冇人黎,
黎既得賽區同 EO,
唉……


四點左右試跑完,
就一行四人行左去南生圍燒野食,
坐完橫水渡,
就接到 Elma 電話話佢冇帶鎖匙。
Well,
我呢樹係元朗,
仲要叫天不應叫地不聞,
想幫都幫唔到。


我地差唔多五點開始燒,
到七點幾八點黃 Sir 先加入。
一路燒到九點幾。

之後坐返橫水渡,
再行返出朗屏。
我就坐紅色小巴返屋企。
原來夜晚既紅 Van 係繞路繞得更加厲害,
我以後都係坐西鐵好 d 喇。


Plan A 終於完成,
不過好肉酸…… ><

No comments: