Tuesday, February 22, 2005

小數後兩個位

老闆一句話想做到少數後兩個位,
就攪左我一整日。
首先就係個 ADC(Analog to Digital Converter),
現在用既 MCU(Microcontrollers)係 build in 左 12 bit 既 ADC,
即係話我以將個 Range 分成 2 的 12 次方咁多份。
2 的 12 次方即係 4096份,
如果要做小數點後兩個位,
我係需要至少 6500 份。
即係我要外置一粒 ADC,
咁一連串問題就黎喇。

呢個係用電芯手提裝置,
加多粒 ADC 即係用既電多左,
夠唔夠長時間用呢?
Design 既時候係用鈕電,
結果後來改左做 AAA。

個 ADC 點同 MCU 溝涌呢?
會唔會唔夠 I/O(Input/output)Pin 呢?
唔夠既話就要轉 MCU,
咁又找唔找到低用電量,
低成本既 MCU 呢?
轉 MCU 既話,
個 Program 係咪要由頭寫過呢?
個 Development 成本又點計呢?

好彩最後都讓我找到 16-bit 既 ADC,
用 I²C bus 溝通。
I²C 係 Philips 80 年代初 Developed 既 Communication Link Standard,
好處係只用兩條 Pin(一條 Clock,一條 Data),
同時 Connect 一大串 Device。
我現在個 Project,
就係用 I²C 同時 Connect LCD Driver、EEPROM(External Memory)和 ADC。
而個 Cost 只係比現在多兩蚊美金。

不過 I²C 我都係新手,
雖則剛剛先同大衛同學爭論完普通一粒 MCU 做唔做到 I²C。
最大難題係我啦 MCU 好麻煩,
D I/O Pin 全部單一方向,
原本齋駁 LCD Driver 都唔係一個問題,
因為齋寫唔駛讀,
不過現駁埋 EEPROM 同 ADC,
就要 Read,
點解決呢,
忌到我頭都大埋……@.@

No comments: