Monday, February 07, 2005

團年飯,遲大到。

唔知幾時開始,
當我係最後一個人離開,
要負責鎖門的時候,
我就會有莫名的恐懼。
我會懼怕沒有關門,
我會懼怕沒有鎖穩。

每次我都會來來回回檢查數次,
由屋企行了十數分鐘後,
跑回家再檢查多次。
即使檢查了多次,
依然會心掛掛。

今天又是這樣了。
不過今次不是鎖屋企道門,
而是公司道門。
因為要預備展覽會展出的展品,
我要重拾一件放低左幾個月既 Program,
要再次 Debug。

上次因為已經去到樽頸位,
加上又有新 Project,
所以暫時放低。

今天第一樣要做的,
是重拾這個 Program 既 Structure,
還有就是咁多個 Version 有甚麼分別丟等等。

結果做到差不多八點,
公司最後一個走,
要熄燈鎖門。
今日略有少成,
好似多月來 De 唔到既 Bug,
逐漸露出曙光。
雖然仲未攪掂,
但希望明天可以攪掂。

之後就趕出佐敦食團年飯,
其實約左七點,
不過我八點半先到,
真係有 d 唔好意思。

No comments: