Monday, February 14, 2005

吃不到的葡萄是酸的?

係 Newsgroup 睇到幾篇文章,
好激氣。
話說有人係 Newsgroup Post 左篇文,
投訴有一班持某牌子某形號 DSLR 既人去追星(影明星)。
話佢地非常早到,
咁佢遲黎既就冇好位,
影唔到相云云。

跟住又有班好事之徒幫手鬧,
不過鬧人既又唔係現場,
鬧既又唔係事實……

我唔係被投訴既其中一個,
只係識得佢地,
亦同佢地出過黎幾次影相。
亦都識得當日在場既其他幾個人,
問晒之後都對事情有一定掌握。

我結論係「食不到的葡萄是酸的」
唔夠人早霸好位就發窮惡。
當然,
某 d 事上佢地的而且確係有少少做錯左,
不過當日錯既唔止佢地幾個,
佢地只係佔少數。
但係只係標籤佢地幾個,
追住個品牌黎鬧,
(冇錯,佢地係對品牌唔對事既)
就有點兒那個。




今日雖然係情人節,
不過對我黎講冇乜特別野要做,
又一樣 OT 左成粒鐘,
之後同屋企人食飯。
家姐話借個箱畀我裝野出差,
個箱仲可以放西裝。
不過佢係最大個款,
我邊有咁多野放呀?

食完飯食甜品又係驚死我,
話左阿媽好多次,
唔食就唔好叫咁多,
唔好浪費食物,
佢係到唔聽。
六個人食飯,
兩個唔食糖水,
佢都叫人拿六碗糖水黎。
話佢又扮到好委屈,
好心唔得好報云云。
佢話我鍾意食紅豆沙,
叫多碗我食。
不過呢,
我冇食幾碗紅豆沙好耐,
同埋今日,
我食西米露 wor。
上個星期食團年飯已經叫左佢唔好,
七日之後又係咁,
都唔知係我唔了解佢,
定佢唔了解我。

No comments: