Tuesday, February 08, 2005

年三十

今日係年三十晚,
開頭以為班同事會去食餐好架啦,
所以唔帶飯,
點知唔係 wor,
結果去左食麥記。
我第一次食個 d 烤我餅,
味道一般啦,
都係豬柳蛋漢堡好食 d 。

公司照舊四點話走得,
不過我個 Turbo 剛剛開到盡,
結果做到五先執野,
五點半先離開公司。

其實早走遲走冇乜分別,
今晚都係得我自己一個人食飯,
叫做有團年飯既咁啦。

食完飯,
上下網、打下機咁。
有人叫我去行花市,
不過落雨,
結果冇去到。





份禮物昨日拿了去郵局寄,
應該星期四五收到掛,
唔知佢會唔會鍾意裡面既野呢?





昨晚食飯勁攪笑,
咁家姐約初七食飯,
咁但係我初七要返學。
唔記得邊個話初六,
姐夫話好呀,
跟住家姐就好大聲問:「咩話?」

補充少少啦,
農曆乙酉年正月初六,
正正就是二月十四日。
家姐咁大反應,
可以理解既。
我就冇乜所謂,
反正都冇特別野做,
係做少日 Gym 姐。

No comments: