Thursday, February 03, 2005

個半鐘的日文堂

今晚要返日文,
不過臨出門口肚痛,
結果遲左十五分鐘……><


現家個半鐘一堂,
其實好似幾好咁,
當然係指利用得好既時候。
以前上兩個鐘,
直正集中時候既可能一個鐘都冇,
現家就分分鐘都在狀態,
或者可能心態唔同左啦。


講開讀日文既心態,
今日老師講開話佢教既另外一班 d 大學生好鬼懶,
攪到我都唔敢畀佢地知我 Master 都拿埋既學歷 tim。
今日返唔齊人,
但結果個課至靜左好多。
唔通嘈既源頭就係佢地?


走既時候見到以前個老師係度教緊第二班,
本來想等佢落堂寒喧幾句,
不過醒起佢係上到唔願落堂個隻,
結果都係放棄了。


持續進修個度,
我仲未收到接受我申請既確信,
不過我就知道左已經申請成功。
下午收到個邊電話,
原來我寫錯左屋企地址,
封信打回頭,
哈哈哈。


因為昨晚太眼訓既關係,
所以冇做勞作,
結果今晚上完日文課之後,
要開夜車。


多謝大衛同學提醒我 Deadline 就到既事。
不過咁,
件勞作唔係呈交畀香港既 Prof. 咁簡單,
所以嚴格來說,
係已經過左 Deadline。
不過聽講今次份 Assignment 遲交係唔扣分既,
呵呵呵。

No comments: