Wednesday, February 23, 2005

拿美國簽證

今朝無返工,
拿了公假去申請簽證。
昨日 Make 左 Appointment 係 8:45am,
咁我八點七八已經去到附近,
不過係唔識上去,
結果攪到差唔多九點先去到。
去到閘口,
首先被人搜一次袋,
跟住係條蛇餅到排隊交 Form。
帶左好多文件,
不過最後只收左我份 Form 同公司信,
問大會拿既邀請信都冇收到。

交完 Form,
就要再排隊入大堂。
係門口搜多次袋,
放低所有電子儀器,
過晒機先入去。

入到去,
首先 Record 我左右手食指既指模,
之後再等 Interview,
係等既其間,
就要填張 Form 畀 HongKongPost。
現在改左例,
以前拿簽證係即日下午返去拿,
現在就係寄返畀你。

填完 Form ,
到 Interview 喇,
開頭以為係入間房,
點知原來就咁係 5 號窗。
去之前其實好驚,
不過行到埋佢就冇乜野。
其實都係核對返填既資料,
去個邊做乜,
父母係邊,
父母職業係咩咁。
最攪笑係佢問有邊 d 公司係我間公司既客,
我答左 CSL(現在改左做 HK Telecom),
哈哈哈。

佢又問我媽媽做 d 乜,
我唔記得佢個 Job Title,
就話佢係 Airport 做關於 Tourism 既野,
差唔多姐。

最尾佢話應該冇乜問題,
我估拿到掛。

成個 Interview 唔過十分鐘,
但之前排隊排左兩個鐘 ><





今晚練跑,
因為天雨關係,
跑左一個訓練就收工。
四十分鐘大圈,
佢地跑左四個圈,
我只跑左三又四份一個圈。
第一個圈都係十分鐘內既,
之後就跟唔到喇。





又有新朋友黎呢個日記,
歡迎歡迎。
不過請恕我唔可以答你呢條問題喇,
其實睇日記主簡介那段,
都大約估到啦。

No comments: