Sunday, February 13, 2005

初五教班

年初五竟然要教班,
點解我個時會應承架?
晨早九點去到金山集合,
我八點幾就到,
幾乎係最早那個,
等到九點半先開始。

例牌一開始帶 Map Walk,
不過張圖就唔係好得,
明明係半空曠地,
就畫左空曠地,
攪到我成日話 Show 空曠地畀佢地睇下都唔得。
張圖又舊,
成三四年前畫既,
d 植披又唔同左樣。

Anyway,
行到十一點去到白林個亭到,
同佢地玩左兩個小遊戲。
第一個係提示符號接力卡,
第二個係指南針導向。
講開指南針就激死我,
教左好多次點拿指南針都唔聽。
咁佢地要跟住指南針個箭咀行,
咁個指南針就梗係要放係正前方,
指住前面架啦。
佢地唔係既,
個指南針打橫指,
你估現在扮蟹咩。

之後去燒烤區,
玩左個唔知點解叫星形定向既 Short Course。
(明明玩緊既都唔係星形定向……@.@)
之後有兩個幾鐘午餐時間!
(都未試過咁耐既)
有人坐的士落返深水步食野,
而我地教練係……燒野食。
今年第三次喇。

食完之後就到體驗賽。
金山真係唔適宜攪定向,
太多猴子,
其中一個 Point 就係附近佈滿猴子。

原本 Plan 係五點解散,
但有兩個學員走失左,
結果六點先走得。
我坐順風車落沙田,
行左西田成個鐘,
都係找唔到我想買既野…… ><

No comments: