Monday, July 04, 2011

2011 關西之旅 Day 3 (Last Day)

最後一日,
黃昏機, 其實都冇咩景點去到,
一般人都係最後血拼,
我都唔例外


訓醒之後 Check Out,
日本後多住宿既 Check Out 時間都比我們一般認知的為早.
最遲 Check Out 時間大約中午左右
如果購物完才回來 Check Out,
多數趕唔切.
所以出發血拼之前先 Check Out.


咁行李點算呢?
一般酒店都有行李寄存服務既.


------------------------------------------------------------
少少題外話.
早幾年去東京,
住池袋,
其中兩日去箱根. (箱根返黎梗係住返個間酒店啦)
結果行李寄存了兩日不特止.
當我由箱根返黎時,
Check in 時佢同我講行李已經送左上房
------------------------------------------------------------


首先去到心齋橋






本來打算快快手係到攪掂返酒店拿行李再去機場附近個 Outlet,
不過買到唔知時間
結果唔夠時間去Outlet


唔緊要啦,
食餐好既,
去食大阪燒




我地拿住一袋二袋, 個位咁窄, 點算好呢.
唔怕, 原來佢椅下係儲物空間




佢本 Menu 好多野選






不過我勸大家一句,
唔係食晚餐,
千祈唔好 Order 大阪 set
佢個度寫二人大滿足,
真係冇騙人既,
我地佷完差 D 飽到行唔郁


D 野食黎喇,
當然你可以選自己玩,
又或者讓店員幫你煮




大家可以睇下店員點煮




睇下滿到呢...



個大阪燒未得, 食左個炒麵同蛋先







好似煮到差唔多喇



落埋個醬汁, 個大阪燒食得喇.



切開左, 好多料



食完午餐, 去激安堂買手信,
見到有架遊覽船經過



去到機場, 要返香港喇, 真係好唔捨得
日本, 我會再黎架

No comments: