Monday, January 17, 2005

17、18 定 19?

今日返工再次寫 Program,
有個大 Bug,
攪左好耐,
最後發覺係 Hardware 個 Input 出錯,
將個波大腳踢返畀同事。
我繼續 Focus 返個 Assembly Program,
點樣係有限資源下,
(Instruction Set 既 Size 只得 60 個)
將 ADC 讀入黎既資料(假設佢對),
轉返做 dBm 既單位 Display 出黎,
仲要係有四個唔同 Wavelength,
四種唔同既答案。

結果一做就做到七點幾八點。
公司得兩個人。
我 d 小職員自然冇公司 Key,
另外一個本來有但係冇帶,
結果公司就冇鎖門喇。
好彩仲有個電腦鎖,
唔係一拉度門就開個隻。


本來打算今日放工食完飯去做 Gym,
後來望吓個日曆,
限期就到,
結果決定留係屋企做花木蘭。


真係好鬼憎 d 不請自來既野,
明明應該係 18,
攪攪吓數到 19,
執執下又得返 17,
好彩有媽媽呢個大師級,
幫我救返佢。
不過就攪到好怪,
一 d 地方鬆,
一 d 地方緊,
全部都係我一手一腳攪咪好 lor,
不過到現家媽媽都係唔知佢錯邊架,
激死我。

By the way,
兩個日子咁近,
第二份都仲未想到係乜,
找日同艾力斯去 Shopping 先。

No comments: