Sunday, November 11, 2007

Wargame 團

秋高氣爽,
係時候找 d 活動玩下。
有次食飯講開打 Wargame,
又有人有興趣,
阿七又就黎走,
結果就係今日攪左場 Wargame。

講真,
今次報名唔算係好好,
找埋朋友,
帶埋弟弟先剛剛夠廿人。
Anyway,
總算叫夠人開 Game。
廿個人中,
大部份都係第一次玩,
有既經驗可能係 Rainbowsix or GhostSquard 咁。
不過打得都叫有板有眼,
除了其中一兩個真係唔知佢想點之外。

今日個場地係先鋒白沙村,
d 公司槍都叫 ok,
大部份 G36C,
有一支 AK,
另外帶私家槍個 D 係 MP5。

戰場一:山波、樹林
因為有一個遲黎既關係,
頭兩場「應該」係 10 VS 9。
唔知點解,
第一場我個邊有 11 個,
對面隊有一個要返落去整槍,
結果變左11 打 7……

第二場人數 Balance 返 d,
我地攻上山,
我係突擊小隊,
三個人(行行下得返兩個)
抄小路繞去敵人 Base,
臨到既時候被人發現左,
功虧一簣。
我行頭,
同一個敵人駁火,
跟住我見到左面有另外一個,
就示意隊友照顧佢,
當時我舉起「二字」既手勢。
未幾,
我死左,而左面的敵人都死左。
賽後討論既時候,
佢竟然同我講佢唔知我前面有一個,
當佢去到敵人既 Base,
見到有人(同我駁火那個),
以為係自己友……

第三場
我地係山上面,
我同另一個繞到去山腳,
望到有敵隊死屍係山上行落黎,
佢隔又有另一個敵隊既行落黎,
係冇任何找 cover 既動作,
點知原來佢未死……
雖然我討過一劫,
但係因被敵人成功包去 Base,
死傷慘重下,
都係慘敗。

戰場二:貨櫃群
我覺得比較好玩既一個場,
飯後再戰,
經過上午之後,
合作開始好左。
小左 Rambo,
多左小姐推進,
一個開火,
一個前進。

第四場戰至後部,
冇晒槍聲,
唔知死左幾多人,
亦都唔知仲有幾多敵人。
我打右翼,
同行既兩個都已經死左。
我逐個逐個貨櫃 Search,
突然聽到一聲「死」,
跟住 End Game,
原來當時係我方二打一。

第五場
主力全部係左翼,
中間有電兔,
中間同右方都係虛火。
戰至後方,
我見右邊唔夠人,
過右邊幫手。
成功逼左個敵人入貨櫃,
個貨櫃得一個出入口,
當時我有隊友係出入口附近,
咁我退後,
敵人見唔到我應該會出黎,
咁到時我隊友就黃雀在後,
點知死先既係我隊友……
之後那個敵人冇子彈投降。

一樣既組合,
一樣二打一,
唔同既係,
今次隊友同敵人既位置大既都知。
結果對面都係冇子彈投降。

戰場三:小斜坡,車胎
第六場下攻上搶旗,
地形偏重山上既守方,
最攪笑係,
戰場有一段係冇 Cover,
左右都試過上唔到,
對面一台台炮台俯臥,
完全攻唔入。

第七場輪到我地守,
今次改為拆炸彈。
原本有利我地,
不過唔同第六場,
第六場守方有足夠時間佈陣,
今次我地未行到去已經吹雞開次,
(有人連一半都未行到)
結果好快被殲滅,
不過最後都係我地贏,
因為佢地找唔到個炸彈 XDDDDDDD

第八場大逃殺,
第一下雞走,
第二下雞開始。
一聽到第二下雞,
我發覺我跌左個彈匣,
咁就死左……XDDDDDDD

第九場搶中間旗,
無限復活。
未叫雞已經有子彈飛埋黎,
佢地又射到我地個復活點,
去到復活點未復活已經再中槍,
冇心機玩,
輸多場…





1. 原本打算買槍去玩,
不過近日 Overspend 左,
都係遲 d 先。

2. 約左人打 Game 前食早餐,
約八點三,
八點半打畀佢都仲等緊車。
結果自己食。
唔知醒放飛機冇問題,
係咪應該打個電話交代下呢?

3. 另一個仲正,
八點九上車,
佢地約八點三觀塘等,
我相信佢地八點三已經打個一次畀佢,
結果八點九再打畀佢,
「喂,我剛剛沖完涼」
一絕

4. 上車前撞到杜生,細牛同牛嫂,
佢地今天都係打 Wargame,
(場地唔同)
憑佢地黎既方向,
應該都係麥記等。
問題係,
我都去過麥記,
點解唔見佢地?

5. 打完 Game,
做左次世代遊戲機機主……

2 comments:

Sunny said...

1. 快D去買槍啦!
2. Mc 記... 可能大家冇留意o者

炒炒 said...

應該都係 m4 系機會大 d