Wednesday, November 07, 2007

職業病

我有個職業病,
就係好鍾捉蟲。
不過都唔係出左黎做野先有,
讀書時已經係咁,
甚至乎已經係去到不隨意既境界,
去到反射神經既反應咁。

近日行經荃灣,
又忍唔住想捉蟲。
話說兩個星期後係區議會選舉,
其中一個候選人,
佢既其中一個口號係:
「少說話,多做事」

如果佢係參選最勤力牛,
呢個口號就用得著,
可惜佢參選「區議會」,
留意個「議」字係言字邊的……





「萬事俱備,只等聖誕。」
可以用黎形容呢一刻既我,
幾日時間,
就已經攪掂左機票同假期,
等多個零月,
十二月二十二日,
我就出發喇。

早個幾兩個月前收到大衛同學電話,
問我駛唔駛去 Las Vegas 個 CES,
佢話佢要 WOR。
我一路都以為佢已經去完返黎,
點知原來一月先係 CES,
我玩完返黎佢都未過去。





旅行已經洗左萬幾(應該仲有成萬要洗),
買相機又將會洗萬幾,
結果幾樣想買既野都可能要押後。
一樣係遊戲機(隨了 wii 之外, xbox 360 都有 d 興趣),
另一樣係 Wargame 既槍(冇錯,我係講左半年都未買架……)

No comments: