Sunday, November 25, 2007

十周年晚宴

好耐冇寫 Blog,
補返晒先。

畢業十周年,
有幾個舊同學攪左個聚舊聚餐。
反應好熱烈,
結果有成 74 人報名,
坐滿六圍。

首先要好多謝一班咁熱心既舊同學攪今次既活動,
但係咪真係聚到舊?
係咪真係有成效呢?

個晚我都見到有幾個人係悶到早走,
當晚採取 Free Seating 制,
咁即係話,
熟個班咪又係同熟個班坐 lor,
結果就好似小圍子活動咁。

台上間中有 d 遊戲,
但係就只有個間中,
我先覺得呢度係一班人,
而唔係幾個圍子。

又或者,
有咁既「錯覺」,
可能只係因為我係個 d,
唔合群既「小圍子」中既一份子。
一個唔合群既孤兒。

個晚,
我好努力咁想究竟中五同咩人同班,
結果發現,
個七十多人中,
只有三個是同班同學。

夜晚返到屋企,
拿起同學錄有頭細看,
努力去想返讀書時既事,
結果……都係算啦
乜都記唔起……
間中就會發出:
「原來我有個同學叫 XXX……」

1 comment:

Sunny said...

so call 聚舊... 所以我咪唔去lor