Monday, November 12, 2007

好服務

咩叫好服務?
好服務係

1. 當我 Send E-mail 畀 UA,
話佢知 Online System Reject 左我個 Mileage Program Application,
佢覆我叫我 Send Information 畀佢,
佢幫我攪。

2. 當我 Send E-mail 畀代理,
話我想 Repair 對 Earphone,
佢即刻打電話畀我。

3. 當我 Send E-mail 畀 Agent 買機票,
佢即刻打黎同我 Discuss,
同有埋 Route Suggestion。

4. 買遊戲機時,
佢比某一兩間貴數十元,
佢話佢貴係 Service。
結果佢都收平我幾十元。
而佢既 Service,
包括態度同知識都可以接受。
(除了佢話我知換隻火牛畀我部日版機係因為電壓可以「穩定」 d 之外…)





以前,
阿力供應 PS,
細牛供應 N64,
咁我地四個就可以打一日機。
如果未來仲有機會有四虎打機聚的話,
我可以供應 Wii!





回細牛:
如果係單單飲酒的話,
我可以奉陪,
最多飲少 d。
不過你那個係連 Halloween。
作為一個基督徒,
係唔應該參與任何同 Halloween 有關的慶祝活動。

簡單來說,
Halloween 起源於慶祝鬼。

No comments: