Friday, November 30, 2007

E-3

望穿秋水,
等左四年,
Olympus 終於出左佢新既旗艦機 E-3。

四年前出 E-1 既時候,
個時我仲係一個初出茅廬既小子,
自然負擔唔係一部咁貴既 DSLR。
不過後來係聖誕,
都入左部入門級既 E-300,
開始我用 DSLR 既生涯。

舊年,
Upgrade 左去 E-330,
世界第一步有 Live view
(即係可以好似 DC 仔咁睇住個 LCD 影相,唔駛用 View Finder)
既 DSLR。
初出既時候,
好似有唔少人質疑呢個 Function,
不過 Olympus 後來出既幾部 DSLR,
甚至 C 牌、N 牌都加入呢個 Function,
證明呢個係 work 同成功既。

買左相機,
主要都係旅行既時候影,
我好享受「攝」既過程,
由找野影,
到構圖,
到按快門……
雖然爛相仍然佔大多數,
不過我已經得到我既樂趣。

年尾會去美國探「親」旅行,
有機會去雪地,
所以想 Upgrade 去一部好 d 既數碼相機,
Olympus E-3 真係出得合時,
雖然以 SPEC 計,
佢只算係一部中階相機,
不過已經符合晒我要求:
防水、防塵、防手震、最快AF速度、
Live View、轉轉 LCD、大 VF、每秒連拍五張等等……

早幾個星期日去完 Olympus 個試用會,
我覺得直情係我杯茶。
所以我亦賣左我部舊機,
不過我賣機時發覺,
原來我只係按了二千多次快門,
簡直係有 D 浪費部機,
新機一定要影多 D 相。

不過,
時間有些趕,
第二水貨十二月中先有,
而我十二月廿二日就飛喇,
唔知趕唔趕得切呢?

By the way,
讀到篇訪文,
影會長老 V 大有以下一段言論,
我覺得講得好對:
「影相根本無需要理會廠商Market Share,
不會因為相機多人用,
影相就會令一點,
我認為最重要是選擇適合自己的相機!」

No comments: