Wednesday, September 12, 2007

你個樣似讀得書 Wor

尋日同班機友食飯,
講開教師,
話邊個邊個睇唔出係教書既。
跟住就話睇樣睇唔睇得出邊個讀得書,
有人就話:
「玄也睇個樣就知讀得書啦!」
跟住問我會考成績云云。

其實我成績算過得去啦,
比上不足,
比下有餘咁。

不過如果睇我個樣就斷定我係讀得書既人,
咁大家就要跌眼鏡喇。
因為我係一個唔讀書既人,
XDDDDDDDD

只係靠貼題目同打天才波過關,
所以嚴格來說,
雖然我學歷唔低,
我唔係一個讀得書既人。

夜晚收到個訴苦電話,
老實說,
我唔係呢行,
畀唔到 d 咩意見你。
不過從性格分析,
亦可能係一件好事。
以你唔服輸、
唔鍾意被人睇死既性格,
我相信你既反彈力會更加大。
加油喔!

最近 d CD 鍾意出第二版,
第三版,
每版加一兩首歌,
真係好乞人憎。
Anyway,
睇左范曉萱新專輯其中兩首 MV,
感覺係:
Not my cup of tea

No comments: