Sunday, September 16, 2007

唔好講咁多野,隊左碗飯先

今晚有得飲,
係個攝影 Forum 既朋友結婚。
擺酒地點係灣仔合和中心。
既然係攝影 Forum 既人結婚,
當日影相拍 Video 既都係自己人,
去到都見到大把相機。

Anyway,
重點係敬酒。
今次有兩輪敬酒,
第一輪係連埋親屬,
公式化既敬「茶」,
第二輪係一對新人同班兄弟團真既敬「酒」。

一對新人我地都識,
不過我地既目標唔係對新人,
而係兄弟團中的一員(當然都係識架啦)。

當兩位先鋒各向佢隊了兩杯紅酒之後,
第三人同佢隊啤酒。
有飲酒知識既人都應該會知,
溝酒係最易出事既。
當然我地唔會放過佢啦,
令佢陣亡最後個 Hit,
係我出手既。
不過我係一個唔飲酒既人,
所以我唔隊佢酒,
係隊佢飯。

話說佢飲到咁上下,
同我講:
「咁耐我都未見過炒炒飲酒……」
(註:由於有 d 係以玄也呢個名認識我既人,
我有必要解釋一下。
大部份認識我既人,
都係叫我阿炒既)

隔左一陣,
佢又講:
「咁耐我都未見過炒炒食飯……」

就係咁,
我盛滿兩碗飯,
KO 左佢……

食完碗飯,
佢開始出黯然逍魂掌:


再補充少少,
上次攝影 Forum 既婚禮,
佢係賓客,
結果隊到任何食得飲得既野佢都拿黎隊,
包括:橙、紅豆沙、榚點等等。

令到上次個主人家好唔滿意,
因為佢冇份玩。
今次個追殺令,
就係佢下既……

No comments: