Wednesday, September 19, 2007

出埃及記

今晚去睇左套戲,
出埃及記。
片名有宗教色彩,
但係唔係同基督教有關既。

未上之前,
呢套戲已經引起話題,
例如套戲好多操口,
又有性愛場面。
如果係以前,
肯定係三級片,
不過呢套只係 2B 級。

有人話進步左,
但我擔心既係,
會唔會從此冇左準則。
由另一批人審,
又會係另一個評級?

Anyway,
呢部戲既風格係慢。
快慢呢家野人人喜好唔同,
有人會覺得佢拖戲,
有人會覺得剛剛好。

內容方面,
我隔離個 Friend 全程笑唔停,
仲要係笑得好激動 Tim。
因為佢見到好熟識既人和事。

「呢個問話方式咪好似邊個邊個 lor」

「阿邊個邊個唱 K 都係咁既樣,一模一樣」

開頭我都唔係好覺,
被佢講一講,
有時我都笑左出黎。
坐我地前後個 D,
可能會被我地嚇親,
覺得我地痴線。

至於 Ending,
我覺得剛剛好,
有時有 d 野唔駛畫公仔畫出腸既。
(雖然呢套戲都講得好白)

睇返網上 Forum,
似乎有唔少人都覺得,
仲係唔夠白……

No comments: