Sunday, September 09, 2007

體能

做左一日既運動,
感覺係好累,
同埋自己真係老喇。

下午去左黃大仙打左三個鐘籃球,
有全場五打五既,
亦有半場三打三。
基本上係行兩行已經冇氣,
都莫講話跑。
以咁既體能去玩定向比賽,
簡直係唔及格。
不過口講話要操返體能,
講就講左幾年,
但係做就……
體能不升反跌……

夜晚去左觀塘踢三個鐘波,
一樣係唔夠氣,
跑上跑落一次,
就已經莫氣……

講開體能,
開始擔心出年個亞太賽。

差開少少講,
自從唔係單身之後,
去多左旅行。
以前可以五年都未必有一次,
現在就可能一年總有一次。

今年暑假去左日本。
出年去邊好呢?

某人話就我,
出年去韓國。
就我既原因,
係出年七月係韓國有亞洲及太平洋區野外定向錦標賽,
咁我去比賽之餘,
仲可以順道旅遊。

不過以咁既體能,
莫講話爭獎牌,
我驚完成唔到。

細個個時,
條 Course 比較短,
我都仲可以用技術填補體能既差距。
隨著賽程愈黎愈長,
對手技術水平愈來愈高,
基本上係冇得爭。
舊年個亞太賽,
都係因為賽程比一般短,
先可以係短途賽搏大霧拿個季軍。
出年個比賽如果都係咁既體能……

No comments: