Friday, September 07, 2007

新負擔

忽然間,
身份唔同左,
責任多左,
負擔大左。

首先係冇啦啦有人叫我做「大佬」,
法律同名義上,
我都應該冇咁快做佢「大佬」。
不過既然佢叫得我做「大佬」,
咁我當然要照顧下呢個「好細佬」啦。
第一件事佢叫我幫佢做既,
就係幫佢睇下「英雄傳說VI:空之軌跡SC」出左未。
咩係 SC 呢?
攪左好耐終於明,
原來係指 Second Chapter……

另外一個責任,
就係要儲錢,
要儲錢買樓。
嚴格黎講,
係儲錢供樓。
因為層樓唔係我畀首期,
但係要我供。
不過係咪真係搬/買,
都係未定既,
因為要睇下放唔放到住緊個層先。

雖則未定,
但係若果真係成事,
地點都定左。
如無意外都應該係大角咀,
原因係 Auntie 葉都搬左去個度。

另外一個責任,
就係工作上。
早幾日開會,
公司有五、六個 Projects,
全部都係十月底前起貨。
我公司好公平,
d Projects 會平均分畀每一個 Software Engineer,
而我公司,
有一大個 Software Engineer……

No comments: