Sunday, April 22, 2007

榕樹澳 Wargame

到現時為止,
總共打左三次 Wargame。
三次都跟唔同人去,
第一次係大學同學蕃薯攪畀佢 d 同事玩,
我又跟埋去;
第二次係機友攪畀機友玩既;
第三次就係跟細牛佢喇。

今朝一個美麗既誤會,
攪到我遲大到兼食左一次半早餐。
話說我一路以為約係樓下食早餐,
食住等。
點知我臨出發既時候收到細牛電話,
話係茶餐廳對面等,
當時我好驚嚇咁問左句:
「對面?」
細牛答我:
「係呀,坐的士落去丫嘛。」
就係咁,
我以為佢地已經食完早餐,
拿拿臨係雪櫃拿碗米粉,
唔翻熱下將凍冰冰既米粉往口質……

今呢半個早餐,
攪到我話落樓落左成十分鐘……
點知,
去到前聯發麥記,
佢地又話食早餐……

今日打 Game,
租返黎個支係 M4A1,
我既候選 List 既其中一支,
不過真係幾重。
杜生話睇到我手震……

講起杜生,
我以前讀書個陣,
成日見到佢,
係一路都唔知佢叫乜名……

講返今日個 Game,
尾二個場打林,
我地係山上面攻落去。
原本打算一左一中間,
點知行下變左一齊行右,
仲繞到佢敵人背面 Tim,
不過係差 d 行到過隔離場……

其實我係知方向不對,
不過我自己都亂左方向,
只知方向不對,
不知正確方向係邊……

講返買槍,
其實係想過國貨,
因為真係平 d。
現在要再想下……

No comments: