Saturday, April 07, 2007

又加班

四日復活節,
加上清明節,
好難得有連續五日既長假期。
不過對於我講,
有等於冇,
因為基本上都係要返工既,
真係慘……

比平時返工好既地方,
係可以名正而順咁遲返。
雖然我平時都係遲到多,
起碼現在遲到我唔會受良心責備。
(謎之聲:平時有嗎?)

Anyway,
雖則話可以遲 d 返,
但都十點零鐘就醒左。
人地早睡早起,
我就遲睡早起……

出旺角打左陣機發洩下之後,
就坐車返工。

返到去都係一路做做做,
五點幾左右,
出左去超級市場一轉,
買左 d 咖啡粉返黎。

始終,
冇杯咖啡飲下總係提唔起精神。
對於我黎講,
咖啡的精神作用,
遲乎大於實際作用。

而唔飲的話,
就好始總係欠些東西似的,
可能呢 d 就叫上癮啦。

有人話,
飲得咖啡多,
會有副作用,
例如心跳加快,
手震等。

我可以話飲好多,
每日一至五杯。
不過,
心跳秒秒都跳,
我點知有冇快到?
手震又唔覺有。

No comments: