Thursday, April 12, 2007

I Love My Blog

兩件事,
令我覺得我個 Blog 受到重視,
覺得欣慰。
我唔知我個 Blog 流量有幾多,
亦唔知我個 Blog 咩人睇,
睇完點解唔流個言等等。
唔睇可能係因為我成日寫埋 d 無無謂謂既野,
d 人可能覺得係垃圾。

但單單上面所講既兩件事,
已經給予我繼續寫既動力。

第一件就係我收到個 Message。
大意係:
「Every day I back to office, reading your blog is the first thing I need to do」
唔駛多講,
一句已經受晒。

第二件就係一個留言。
我 Post 左篇講買槍既,
即日就收到建議。
發留言既更係應該正讀緊 MBA,
好忙好忙既一個兄弟。

夫復何求?





前排好忙,
(其實現家都好忙)
莫講話唔得閒寫,
就算寫左都唔得閒 Post。
結果寫完之後,
Send 晒去畀我女友(我好似第一次咁樣稱呼佢),
由佢 Upload 上黎,
仲要幫我作埋標題。
真係要唔該晒佢。

而個堆標題,
除了相機個幾篇,
我將「上下上下上下」改返做「一二三四五六」之外,
其他應該原封不動。

至於 D 日記,
除左舊年十二月個十幾篇仲欠緊之外,
其他應該追晒……





講返槍既問題,
聽完意見,
目標都應該係 G36。
但係 G36C 同 G36K 又有乜分別?
邊支好 D?
G36 係咪得德軍用?
德軍用既手槍又係咩型號?

No comments: