Thursday, April 26, 2007

最期之榮光

早兩日某網頁突然宣佈話攪官方比賽,
雖然風吹左好幾個星期,
不過到佢真係宣佈那一刻,
頓時感到晴天霹靂。
初時甚至連初賽都唔想參加,
因為佢決賽日係 3/6,
沒估計錯誤的話,
打附加賽時,
我應該係上野 Shopping 緊,
打決賽時,
我應該係飛機上。
落機個刻,
應該冠軍出來了……

講開撞期,
大同個邊又話五月尾去幾日旅行,
即係五月二十四出發,五月二十七返黎。
又係撞期撞到七彩。

不過我咁想,
唔係冇機會畀過我旅行改期。
當初曾經都係二選一,
一係改遲一日,
一係改遲一個月。
結果我選左改遲一日,
我尊重我之前既選擇。
只係打比賽灰 d 姐,
贏左初賽都唔打得決賽。

講返個比賽,
有二十幾場初賽,
每場有限人數,
咁今日就係中央報名,
排隊交 Form,
再依選擇安排你打返場。

未交 Form 時,
覺得佢地好 Pro,
擺晒 Notebook,
開晒 EXCEL 咁。
不過到最後,
部 Notebook 原來係用黎擺既,
結果都係用人手……

No comments: