Monday, June 25, 2007

執到電話?!

今日真係激死我,
聽完電話收線個刻,
直情係激死左。

話說中午收到個電話,
咁我電話有來電顯示,
仲有來電圖像。

咁個來電圖像係梁瀚文,
(都好來冇開中文全名,
當幫你做次免費宣傳啦……)

當我接聽的一刻,
對面傳來一把熟識的女聲:
「喂,我係地鐵站執到個電話,
個電話係邊個架?
點解有你電話號碼既?」

呢把熟識既女聲,
自然係我媽啦,
至於點解咁橋我阿媽執到梁生個電話,
Well……
睇埋個故事先……

當我仲想緊點畀返個電話佢,
我既冇佢屋企電話,
又冇梁太電話。

題外話,
其實我係法律上需要叫佢做梁太,
定係人情上需要叫佢做梁太呢?
但無論法律定人情,
梁生都係要派利是畀我架喇,
起碼三個零啦!XDDDDDDDDDDDDDDD

要還電話,
一係就直踩 WTS,
一係就入沙田。

被人玩完一輪之後,
對面傳來梁生把聲……

激死晒,
真係激死晒。

1 comment:

Sunny said...

我對你的遭遇深表同情
1. 你識佢十幾年,都仲未知佢係咩野人?
2. 原來你係電話騙案的高危一族
3. 你阿媽... 原來都幾鬼馬架喎

如果你而家執到佢電話,你知點做啦?