Sunday, June 17, 2007

激死

激死晒喇,
激死晒喇。
呢排成日被人激死,
可想而知有幾慘。

今次激死我既係大同 Alex。
話說上個星期睇完戲,
就約今個星期睇戲兼做 GYM。
開頭話不如約星期日啦,
咁佢話星期日唔得。
Fine,
咁星期六啦咁,
反正我係假日閒人,
時間易就。

點知早兩日,
佢問係咪星期日睇戲做 Gym……

都未激死,
之前問佢睇乜,
佢話除了 F4 之外咩都得。
咁我睇下有咩「其他」睇啦,
佢早兩日就話,
不如睇 F4,
Well……

套戲比想像中好,
但唔算特別好咁。

睇完戲去做 Gym,
門口那個話有續約 Offer,
聽聽佢講乜,
原來又係 Pre-paid 一舊錢畀佢。

我話我對 Pre-paid 冇興趣,
佢都唔醒水介紹月費計劃,
一路係度講分期。
最後我話之佢,
一手搶返張會員證,
行上樓做 Gym。

Alex 事後同我講,
話見到個 Staff 雙眼狠厲地盯著我……

No comments: