Friday, May 20, 2005

Solution Provider

我成日都話自己唔係普通 IT 人,
而係 Solution Provider,
並且名不虛傳,
今日又有一實例。

話說部 Call 機形能量計幾乎去到最後階段,
不過就有個幾棘手既問題,
就係 Detect 到 Tone 就熄唔到機,
熄唔到機就 Detect 到 Tone 。

點解會咁呢?
話說所謂既熄機,
其實自係粒 MCU 進入 Sleep Mode,
Cut 埋其他 Chips 既電。
當某幾條 Pin 是旦一條係 Logic Low 既時候,
粒 MCU 就會醒返。
其中一條 Pin 駁了 On/Off 制,
問題唔係出係呢度。
另一條 Pin 係駁了 Tone Detection 既 Input,
而個 Input 係黎自粒 Op-amp 既。
當粒 Op-amp 斷電,
就會係 Logic Low,
咁粒 MCU 自然會醒,
即係熄唔到啦。

個 Electronic Engineer 試過唔同方法,
甚麼 Pull-high、
加個 Buffer 呀咁,
都係唔得。

最後我講左句,
即然斷電既時候佢出 Logic Low,
加個 Inverter 轉去做 Logic High 咪得 Lor,
咁就 Solve 左個 Problem。
仲要由個唔識電子既 Solve 到,
我都覺得自己好勁。
讀 U 時呢科我 Retake 左一次,
Retake 時我第一次 Final 都係唔及格,
要補考先過關。

本來老闆話明天要 Demo 畀佢地,
我今日已經攪掂晒畀佢,
如果唔係上面講那個 Problem 出現,
可能 Demo 得更加完美。

原本話要用一日寫既那個 Tone Detection,
我用左十五分鐘就寫完,
成日淨返既時間,
就係讓個 Electronic Engineer Solve 那個 Problem。





細牛都開始寫 Blog 了,
我又有故事追,
真好。
佢唔講我都唔知,
個位寫 Blog 寫到懶有意境既大虎,
原來停左差不多成年,
我都年幾冇去睇過了。

No comments: