Wednesday, May 25, 2005

選舉

立法會在今天五時半通過了《 行 政 長 官 選 舉 ( 修 訂 ) ( 行 政 長 官 的 任 期 ) 條 例 》,
在同一日,
擔任了七十五日署理特首的曾蔭權正式宣佈參選特首,
並辭去政務司長職位。

七時半,
我返到屋企,
媽媽正睇緊電視。
播播下劇集,
特然 Stop 左,
播特別新閒報導,
原來就係曾蔭權既記者會。

我既當時既感覺係,
終於宣佈參選了,
好似了解左件心事咁。

記得董建華競選連任時,
一口氣取逾700個提名。
因選委會只有八百人,
所以沒有其他人可以取得夠數既100個提名。
以至董建華沒有競爭既情況之下順利當選。

雖然選委會只有八百人,
但講到尾特首服務既係全港市民。
第二屆選舉時,
佢有冇交過 d 咩政綱,
有冇接觸過市民呢?
我完全冇印像佢做過。

其實有競爭都係一件好事,
起碼會鞭策你做得好 d。

讀 U 個時,
我個屆係至零五年為止,
最後一屆有多過一個內閣。
我個屆之後,
全部都係得一個內閣參選。
我唔敢話我個屆做得好好,
但眼見有幾屆既師弟師妹,
可能因為冇對手,
宣傳期做既野正程唔及格。
唔覆會員既問題;
冇預算;
冇詳盡計劃等。
咩都見過。

希望「歷史」唔會重演又重演。





今日原本應該練跑,
不過去到見到得只三個人,
房門鎖左,SOC 開緊會又費時打擾佢地,
自己又有些少唔舒服,
結果衫都冇換就走左。

No comments: