Friday, July 27, 2007

Delay

昨晚收到過電話,
收到個不好既消息,
就係所有野最少推遲半年。

不過其實一路都只係有 Planning,
冇 Schedule 既,
所以推遲半年亦都冇話對 Schedule 有咩影響。
(唔知叫好定唔好喇……)

至於關於 When 既問題,
其實我都成日被人問。
尤其是 d 人剛知我既 Situation 既人,
總係會問一句 When?

同一個問題,
永遠都係得到同一個答案:
唔知 Wor。

連當事人都答唔到既問題,
我又點知答案呢?

不過話時話,
收到呢個消息既時候,
我又冇任何 Hard Feelings。
唔想發生都發生左,
意外既野,
冇人想佢發生既,
點樣唔開心都於事無補。

樂觀 d 睇,
多半年時間,
可能準備得更好呢?


By the way,
似乎個 Blog 多左 d 讀者。
最近有人問我拿碟,
又有人推介 d 碟我聽。
我相信,
冇睇呢個 Blog 應該唔知呢 d 事既。

No comments: