Saturday, January 07, 2006

酒池肉林

今朝一早佢去送細佬機,
之後係佐敦會合我。
落左旺角 Gamezone。
打左陣機,
估唔到佢會陪我落機鋪,
仲打埋一份。(怪哉怪哉)

中午去左魚米家食 Lunch,
之後去買腳架畀佢部新 DC。
坐車落銅鑼灣 Sogo Shopping,
佢買左冷帽、耳環、飯壺,
我買磨豆機、咖啡豆。

Tea 完之後行落天后,
今日個傻婆請我食私房菜,
間野叫酒池肉林,
好好食喔,
不過價錢都好貴。

去到樓下,
打電話叫佢開門,
死喇,
電話幾多號呢?
試左好多個,
終於打通。

頭盤我係焗蠔,
佢係三文魚。

最攪笑係個湯,
從外觀睇,
無論係裝湯個碗、
個湯匙、
個湯面個層、
都係一杯咖啡咁。

我 Main Course 係羊架,
好好味。

甜品係心朱古力心太軟布甸加雪榚。
心太軟布甸,
即係切開中間有熱騰騰既朱古力。
除了甜左少少之外,
都好好食。

不過咁 Formal 既 Dinna,
都係唔係咁適合我地。

No comments: